سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریف به تمام معنا کسی است که دانشش مایه شرف او گردد [امام جواد علیه السلام]

نوسازی معنوی


سم الله الرحمن الرحیم

 صلی الله علیک یا بقیه الله فی ارضه

در خطبه شریف غدیر به امام زمان عجل الله تعالی فرجه توجه خاصی شده است. و در سه فراز خطابه، پیامبر اکرم صلی الله علیه آله اشاره به وجود مبارک آن حضرت فرموده اند.

 
در فراز اول می فرمایند:«
مَعَاشِرَ النَّاسِ آمِنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ وَ النُّورِ الَّذِی أُنْزِلَ مَعَهُ مِنْ
 قَبْلِ أَنْ نَطْمِسَ وُجُوهاً فَنَرُدَّها عَلى‏ أَدْبارِها... مَعاشِرَالنّاسِ، النُّورُ مِنَ‏اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ مَسْلوکٌ فِىَّ ثُمَّ فى عَلِىِّ بْنِ أَبى طالِبٍ، ثُمَّ فِى النَّسْلِ مِنْهُ إِلَى الْقائِمِ الْمَهْدِىِّ ، الَّذِی یَأْخُذُ بِحَقِّ اللَّهِ وَ بِکُلِّ حَقٍّ هُوَ لَنَا »

ملاحضه شود که پیامبر صلی الله علیه آله به صراحت جریان نور را علاوه بر خود در امیر المومنین و امامان علیهم السلام از نسل ایشان تا مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه جاری و ساری می دانند؛ و بر روی دو نکته تاکید می کنند:اول این که امامت در خاندان امیر المومنین علی علیه السلام  جاری است، به طوری که این رشته الهی در آغاز به دست مبارک امیر المومنین علیه السلام و در نهایت به وجود مبارک مهدی فاطمه سلام الله علیهما سپرده شده است؛ و دوم آن حضرت حق خدا و حق تمامی اهل بیت علیهم السلام را از غاصبانشان خواهند گرفت ان شاءالله.

منبع: کانون نوسازی معنوی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل 

ادامه مطلب...

رضا.نویر ::: دوشنبه 88/10/21::: ساعت 11:56 صبح


در زمان حال حبس نشوید، خودتان را در زمان حال حبس نکنید و به آینده توجه داشته باشید، عواقب و لوازم کار را و نتایج نهایی را در نظر بگیرید.

استاد شهید مطهری، تعلیم و تربیت در اسلام، ص23

 

بهترین وسیله برای تعلیم و تربیت مجالس عزاداری سید مظلومان است.

امام خمینی (ره)

 

حجاب وابستگی به دنیا را برافکن، تا خدا زشتی های آن را بنمایاند و به غفلت مگرا که آنی از تو غفلت نشود.

امام علی (ع)

 

 



رضا.نویر ::: یکشنبه 88/10/13::: ساعت 2:1 عصر


بسم رب المهدی (عج)

مقدمه:

سابقه جنگ نرم به آغازخلقت بشربرمی گردد، آنجا که خداوند از شیطان خواست تابه انسان سجده کند؛( به خاطر مقام ایمان وعقلی که با آن بتوان خداوند راشناخت) ولی شیطان از آن سرباز زد، وولایتی راکه خداوند برای او مقررکرده بود {که هرکس من مولای اویم ، این ... مولای اوست} قبول نکرد وقسم خورد تاپایان مهلتی که خداوند بدو داده تمامی ابنای بشر رااغواکندوازهرجهتی به سوی آنها بیاید وچون خناس به سمتشان هجوم برد تاآنها را ازمسیر ولایت الهی خارج نماید؛ زیرا تاوقتی که درمسیر الهی هستند ولیِ شیطان وبالاتر از او می باشند ، اما اگر ولیِ آنها شیطان شد آنگاه ازنور به ظلمت رهنمون می شوند وشیطان درمرتبه ای بالاتر قرارگرفته وآنها به شیطان سجده می کنند، که او خودرا بالاتر از انسان می داند.

ادامه مطلب...

رضا.نویر ::: چهارشنبه 88/10/9::: ساعت 10:52 صبح



>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :24273
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
رضا.نویر
هدف ما از از راه انداری این وبلاگ در عید غدیر 88 ،برقراری تعامل با فعالان نوسازی معنوی کشور می باشد؛ تا ضمن اینکه مکانی برای ارتباط با این عزیزان داشته باشیم،در آینده با راه اندازی سایت مخصوص نوسازی ،تمامی فعالین این عرصه را نیز به یکدیگر مرتبط کرده و با یاری خداوند تبارک وتعالی یک جریان دانشگاهی ،ملی و بین الملی نوسازی معنوی ایجادکنیم.
 
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<